مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-08اجتماعي

محیط زیست سیستان و بلوچستان بطور مداوم نظارت و رصد می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: موضوعات محیط زیست شهری و انسانی سیستان و بلوچستان به صورت مداوم و بدون تعلل در حال پیگیری، - نظارت و بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان اظهار داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست سازمانی نظارتی است که در حوزه های حیات وحش و مناطق حفاظت شده تحت مدیریت به وظایف اجرایی و نظارتی خود با دانش محیط زیست می پردازد.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه های محیط زیست شهری و سایر موارد وظایف نظارتی داشته و با عضویت در ده ها کمیته و کارگروه همراه با سایر دستگاه ها در بسیاری از طرح ها و اقدامات استانی و ملی مشارکت دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مواردی که محیط زیست براساس وظایف نظارتی خود بعنوان یک اولویت درجه اول در دستور کار دارد موضوع پسماندهای شهری و بیمارستانی است و این اداره کل با عضویت در کارگروه های استانی و شهرستانی و با تاکید فراوان در حال رصد و پیگیری موضوع از طریق ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها است.

وی بیان کرد: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زابل با رصد بلندمدت و ارائه گزارش هایی در خصوص وضعیت پسماند در این شهرستان از پروسه جمع آوری تا مراحل پایانی و با تذکر چند باره به مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست سیستان و بلوچستان بطور مداوم نظارت و رصد می شود

محیط زیست سیستان و بلوچستان بطور مداوم نظارت و رصد می شود