مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 07:552020-03-08بين الملل

سوت آخر با ماست


ویروس کرونا این روزها به سرتیتر خبرها تبدیل شده، ویروسی که با گام اول آمد و با سرو صدای فراوان، زندگی ها را تحت تأثیر قرار داده اما سوت آخر را ما خواهیم زد.

- خبرگزاری فارس ـ مریم نظری:  کرونا بیماری است که در همین مدت کوتاه، حتی با شنیدن نامش دچار وحشت می شویم، بیماری که تصویر درستی را هنوز با گذشت چندین ماه از آغاز بیماری در ووهان چین تا رسیدن به ایران و کشورهای مختلف جهان نمی دانیم اما می دانیم که اگرچه دستان مان خالی است اما نمی تواند ما را به زانو در آورد.

ویروسی که به ناگاه بدون هیچ مقدمه ای آمد و اکنون نه تنها به سر خط خبرها بلکه به کابوس ترسناک برای همگان تبدیل شده، ترسی که اگر چه نباید باشد اما وجود دارد و راه گریزی از آن نیست و باید ایستاد، پیشگیری و مقاومت کرد و امیدوار بود.

ملت ما، ملت هشت ساله جنگ تحمیلی است و فراز و نشیب های مختلفی را پشت سر گذاشته و اکنون هم در جنگ با کرونا قطعاً ما پیروز میدان خواهیم بود و به فرموده رهبری که در سخنانی فرمودند: پاسخ ما به شروع کننده جنگ، پشیمان کننده خواهد بود .

این جنگ نافرجام هم به ضرر آغازکننده خواهد بود و قطعاً ما پیروز میدانیم.

و اینک ماییم و ویروسی جدیدی که شناختی از آن نداریم اما ما جرأت خود را بارها ثابت کرده ایم و این بار هم مقاوم وارد می شویم و بر تویی که تازه وارد شده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت آخر با ماست

سوت آخر با ماست