مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-08پزشكي

سفر به سقز و بازدید از اماکن تاریخی و تفرجگاه های آن ممنوع است


در پی شیوع کرونا ویروس در این شهرستان و در راستای حفظ سلامت دیگر شهروندان سفر به سقز و بازدید از اماکن تاریخی و تفرجگاه های این شهرستان ممنوع است.

- کامیل کریمیان درگفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: به منظور تأمین سلامت و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، از امروز پذیرش مهمان در تمام هتل ها و مهمان سراهای سقز ممنوع اعلام می شود و شهر سقز از پذیرش مسافر معذور است.

وی به آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در سقز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 48 نفر در سقز مشکوک به ویروس کرونا هستند که در بیمارستان های این شهر تحت قرنطینه قرار گرفته اند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: از این تعداد بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ابتلای 29 نفر به ویروس کووید 19 مثبت اعلام شده که تحت درمان قرار دارند.

وی یادآور شد: همچنین تا کنون چهار بیمار در سقز به دلیل ابتلا به کرونا ویروس فوت کرده اند و روز گذشته نیز شش بیمار مبتلا به ویروس کرونا پس از بهبودی از بیمارستان سقز ترخیص شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سقز نیز در رابطه با پذیرش مهمانان نوروزی در این شهرستان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در تجمع ها، از مردم درخواست داریم به مناطق گردشگری شهرستان، سفر نکرده و از جاذبه های گردشگری دیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به سقز و بازدید از اماکن تاریخی و تفرجگاه های آن ممنوع است

سفر به سقز و بازدید از اماکن تاریخی و تفرجگاه های آن ممنوع است