مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-08اقتصادي

بازار معاملات ارز در بوکان تعطیل شد


سرهنگ سلمان حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تجمع در بازار دلارفروشان واقع در بوستان ساحلی این شهرستان و ایجاد بازار مشابه در هر نقطه ای از شهر با هدف خرید و فروش اسکناس خارجی ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده تجمع و خریدوفروش اسکناس، با هماهنگی مرجع قضایی برخورد لازم صورت خواهد گرفت، افزود: این اقدام در جهت حفظ سلامت شهروندان انجام می شود و انتظار داریم شهروندان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ حیدری همچنین از کشف 600 جفت دستکش احتکار شده در این شهرستان خبر داد و افزود: به دنبال تشکیل ستاد مقابله با گرانفروشی و احتکار در این شهرستان و با هماهنگی دادستانی و تعزیرات حکومتی، مقداری دستکش از انبار فردی در یکی از محلات بوکان کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این ارتباط چند نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدمایت جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی تحویل داده شدند.

بازار دلارفروشان از زمان گران شدن ارز خارجی در بوستان ساحلی بوکان تشکیل شده و هر روز تعداد زیادی از شهروندان در این مکان برای خرید و فروش جمع می شوند؛ در برخی از موارد علاوه بر اهالی بوکان از دیگر شهرهای همجوار نیز در این بازار حضور می یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار معاملات ارز در بوکان تعطیل شد

بازار معاملات ارز در بوکان تعطیل شد