مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-08بين الملل

هدف بن سلمان از بازداشت شاهزادگان برجسته از زبان آسوشیتدپرس


خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش های منتشر شده درباره بازداشت برخی شاهزادگان برجسته سعودی بنا به دستور ولیعهد عربستان را تایید کرد.

همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری، - خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش های منتشر شده درباره بازداشت برخی شاهزادگان برجسته سعودی بنا به دستور ولیعهد عربستان را تایید کرد.

همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری، شاهزاده احمد بن عبدالعزیز از بستن حرمین شرفین خشمگین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از برخی منابع نزدیک به دیوان سلطنتی سعودی گزارش داد، هدف محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی از بازداشت عمویش شاهزاده احمد بن عبدالعزیز و پسر عمویش، محمد بن نایف، وزیر کشور و ولیعهد سابق و دیگران ارسال پیامی به دیگر شاهزادگان خاندان حاکم بود.

وی توضیح داد، این پیام در وهله اول به شاهزادگانی ارسال شده که احساس می کنند در حق آنها ظلم شده و از حقوق شان محروم شده اند زیرا بازداشت شاهزاده احمد، کوچکترین برادر ملک سلمان به معنای این است که از این بعد هیچ کس مصونیت ندارد.

این خبرگزاری در واکنش به اخبار منتشر شده درباره ارتباط اقدام بن سلمان در بازداشت نزدیکانش با وخامت حال پدرش، به نقل از یک مقام آمریکایی که نامش را ذکر نکرد، آورده است، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در دهم فوریه با ملک سلمان دیدار کرد و حال عمومی پادشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف بن سلمان از بازداشت شاهزادگان برجسته از زبان آسوشیتدپرس

هدف بن سلمان از بازداشت شاهزادگان برجسته از زبان آسوشیتدپرس