مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:252020-03-08اقتصادي

افزاش 40 درصدی مصرف آب در فردیس


رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردیس از افزایش بیش از 40 درصدی مصرف آب در شهرستان خبر داد و گفت: ضروری است شهروندان در این شرایط به مدیریت مصرف آب دقت نظر بیشتری داشته باشند.

- مرتضی یاوری، رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به شرایط موجود در خصوص پیشگیری از کرونا و لزوم شستشوی مداوم دست ها، گفت: طی روزهای گذشته به ویژه در روز جمعه، میزان مصرف آب در فردیس، به حد روزهای پیک مصرف در تابستان رسید و نسبت به روزهای مشابه در سال گذشته، 40 درصد افزایش داشت.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای مدیریت مصرف آب در هنگام شستشوی دست ها و رفت و روب منزل در روزهای پایانی سال، بیان کرد: علیرغم اینکه شرایط کنونی، پیک مصرف آب را از یک هفته پایانی سال به 3 هفته افزایش داده، با تمهیدات صورت گرفته، پیش بینی می کنیم در فردیس با قطعی آب روبرو نشویم.

البته شهروندان محترم باید توجه داشته باشند، با قطع آب، شرایط بحرانی خواهد شد که جلوگیری از آن نیاز به مشارکت شهروندان در مدیریت مصرف آب دارد.

  رییس اداره آبفا شهرستان فردیس در خصوص مشکلات قطعی آب برخی مناطق مشکین دشت در هفته گذشته، اظهار کرد: اگرچه پیک مصرف و افت فشار آبِ برخی مناطق مشکین دشت را در هفته گذشته شاهد بودیم؛ اما مشکل قطعی آب، به دلیل سوختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزاش 40 درصدی مصرف آب در فردیس

افزاش 40 درصدی مصرف آب در فردیس