مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:152020-03-08سياسي

بازگشایی محورهای ارتباطی مازندران نقض پیمان ستاد ملی مقابله با کروناست


مهدی سعادتی منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساری، اظهار کرد: تصمیم رییس جمهور برای بازگشایی محورهای مواصلاتی مازندران به سوی مسافران نقض تعهد ستاد ملی مقابله با کرونا برای تأمین سلامت عمومی است.

وی افزود: با بازگشایی راه های ارتباطی مازندران سلامت مردم بومی این استان و مسافران به مخاطره می افتد، انسداد جاده های ارتباطی مازندران تصمیم عقلانی در شرایط حاد کنونی است و تجدید نظر در تصمیم بازگشایی محورهای مواصلاتی مازندران ضرورت دارد.

سعادتی عنوان کرد: موفقیت طرح مقابله با کرونا بستگی به اجرای پیوست فرهنگی دارد ما از شیوع بالای بیماری کرونا در مازندران نگرانیم و موفقیت اجرای برنامه ملی ریشه کنی بیماری کرونا وابسته به همکاری گسترده مردم با مجریان این طرح است.

این منتخب مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی مسؤولان در مورد عواقب کم توجهی به هشدارهای بهداشتی باید بیشتر با مردم صحبت کنند، علت شیوع بالای این بیماری در مازندران طی روزهای اخیر جدی نگرفتن خطرات آن از سوی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم جدیت عمومی در اجرای اصول خودمراقبتی و رعایت دستورات مسؤولان بهداشتی درمانی، این ویروس مهاجم هزینه های مادی و معنوی زیادی را به کشور تحمیل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محورهای ارتباطی مازندران نقض پیمان ستاد ملی مقابله با کروناست

بازگشایی محورهای ارتباطی مازندران نقض پیمان ستاد ملی مقابله با کروناست