مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-08بين الملل

دلایل بازداشت 2 شاهزاده مهم سعودی از سوی محمد بن سلمان


یک رسانه غربی به واکاوی دلایل بازداشت دو شاهزاده مهم از سوی محمد بن سلمان یعنی احمد بن عبدالعزیز برادر ملک سلمان و محمد بن نایف پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، یک رسانه غربی به واکاوی دلایل بازداشت دو شاهزاده مهم از سوی محمد بن سلمان یعنی احمد بن عبدالعزیز برادر ملک سلمان و محمد بن نایف پرداخته است.

روزنامه لوموند فرانسه در گزارشی آورده است: به نظر می رسد که تسویه حسابهای جدید در داخل بیت آل سعود به روند هموار کردن صعود محمد بن سلمان به تخت و تاج پادشاهی مربوط می شود و وی قصد دارد که شاهزادگان ناراضی احتمالی را از گردونه خارج کند.

این رسانه می نویسد: بن سلمان می خواهد مطمئن شود که مانعی برای رسیدن به پادشاهی پس از مرگ پدرش پیرش که وضع جسمانی بسیار شکننده ای دارد، یا اینکه ملک سلمان بخواهد از قدرت کناره گیری کند، وجود ندارد.

لوموند نوشت: بازداشت شخصیت های خاندان آل سعود شاخصه بن سلمان است به ویژه که وی در پاییز 2017 حدود 200 بازرگان و وزیران سابق و افرادی از خاندان حاکم را در هتل ریتزکارلتون ریاض محبوس کرد و بن سلمان همه اینها را مانعی برای رسیدن خود به تخت و تاج عربستان می دید و پس از اینکه آنها را آزاد کرد بخش اعظم دارایی آنها را گرفت و بیشتر آنها را در حبس خانگی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل بازداشت 2 شاهزاده مهم سعودی از سوی محمد بن سلمان

دلایل بازداشت 2 شاهزاده مهم سعودی از سوی محمد بن سلمان