مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-08سياسي

صدای عدالت سکوت کعبه را شکست


این ماه پربرکت که ابتدایش با درهای سخاوت و رحمتش با میلاد شکافنده علوم، امام محمد باقر(ع) آغاز و هنوز به نیمه نرسیده به جود جوادالائمه متبرک می شود، ماهی پرخیرو برکت است که بزرگ مردی از حق پا به دنیا گذاشت که کامل کننده حقیقت است.

در شب سیزدهم از این ماه پربرکت دری از رحمت خدا به سوی بشریت باز شد تا جهان ببالد از آمدنش، تشنگان حق و معرفت سیراب شوند از علم وجودش و یتیمان صاحب پدر شوند.

13 رجب یادآور میلاد مولودی است که واژه ها از آمدنش لباس شوق به تن کردندچون او هم ولی بود و هم وصی، هم سلطان سخا بود و هم سلطان وفا.

آری این روز مبارک ابوتراب ، پیشوای شیعیان و صدای عدالت انسانی و حقیقتی اساطیری متولد شد که عدالت را تفسیری عاشقانه کرد؛ او از درون کعبه؛ خانه عشق به بیرون پا گذاشت و این روز به یمن نامش روز پدر نام گرفته است.

کعبه در شب 13 رجب سال 30 عام الفیل شکافت تا کودکی از خانه ای متولد شود که چنین تولدی از این خانه در تاریخ بشریت سابقه نداشته و بعد از آن نیز تکرار نخواهد شد.

کعبه؛ خانه خدا ومقدس ترین خانه شهر مکه شکافت تا ولایت مردی که سرچشمه زلال انسانیت و شجاعت است از دامن زنی پاکدامن به نام فاطمه بنت اسد متولد شود.

او از درون کعبه متولد شد و نامش از سوی مادرش اسد نام گرفت اما ابوطالب پدربزرگش، نام علی را بر وی نهاد که والامقام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای عدالت سکوت کعبه را شکست

صدای عدالت سکوت کعبه را شکست