مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-08اقتصادي

21 جواز تأسیس استخراج «رمز ارز» در آذربایجان غربی صادر شد


سیفعلی ضربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جواز تاسیس برای 109 نفر از جوانان آذربایجان غربی اشتغال زایی کرده است.

وی اضافه کرد: حجم سرمایه گذاری این طرح ها 445 میلیارد ریال بوده و همچنین سه درخواست جواز تأسیس دیگر نیز در دست بررسی است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر صنعتی سازی استخراج رمز ارز دیجیتالی در کشور و ساماندهی این واحدها به عنوان واحدهای اقتصادی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان سازمان و ادارات تابع در استان کردیم.

رییس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تأکید کرد: در سال آینده ضمن برگزاری همایش تخصصی استخراج رمز ارز دیجیتالی برای علاقه مندان سرمایه گذاری در این حوزه، جوازهای تأسیس صادره نیز مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت که بعد از پایش برای واحدهای دارنده جواز تأسیس پروانه بهره برداری صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: نخستین جواز استخراج رمز ارز کشور در این استان صادر شده است و امیدواریم این روند در ماه های آینده نیز ادامه یابد.

وی گفت: استخراج ارز دیجیتالی از حدود 10 سال پیش با بیت کوین آغاز شد و با توجه به استقبال جهانی از آن، انواع گوناگونی از رمز ارزها ایجاد شد که برخی از آنها موفق بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 جواز تأسیس استخراج «رمز ارز» در آذربایجان غربی صادر شد

21 جواز تأسیس استخراج «رمز ارز» در آذربایجان غربی صادر شد