مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 22:202020-03-07پزشكي

ساز و کارهای مواجهه منطقی با کرونا


واکنش منطقی و عاقلانه در برابر کروناویروس را بایستی در دو سطح پی گرفت، سطح جسمی و سطح روانی، سطح جسمی رعایت یک در پی یک توصیه و رهنمودهای «مراجع معتبر» و متخصص پزشکی است.

- خبرگزاری فارس استان کردستان/دکتر محمدحسین الیاسی رواندرمانگر؛ تجارب بالینی نشان از آن دارد که این روزها ویروس کرونا برخی را تا مرز فوبی کرونا پیش رانده است، شماری را ناگزیر از انجام رفتارهای وسواس گونه نموده است و عده ای را نیز دستخوش اضطراب و واکنش های جسمی حاصل از آن نموده است.

حال پرسش این است که آیا این حجم از دلواپسی و نگرانی و دلهره و فزون مراقبتی آزار دهنده منطقی و ضروری است؟ پاسخ بی نیاز به هیچ گفت وگویی منفی است.

آیا این بدان معنا است که این مهمان ناخوانده، بدشگون، بدقواره و بی رحم را نادیده بگیریم و به آن اجازه دهیم تا هر آنچه می خواهد و می تواند بر سر ما بیاورد؟ پاسخ این پرسش نیز بی هیچ شک و گمانی منفی است.

واکنش منطقی و عاقلانه در برابر کروناویروس را بایست در دو سطح پی گرفت؛ سطح جسمی و سطح روانی، سطح جسمی رعایت یک در پی یک توصیه و رهنمودهای مراجع معتبر و متخصص پزشکی است، آنان بیش از هر کس و گروه دیگری صلاحیت اظهارنظر در این خصوص را دارند.

یادمان باشد هر نوع اطلاعاتی که از سوی منابع دیگر منتشر شود ممکن است نه تنها سودمند و مفید نباشد بلکه مسموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کارهای مواجهه منطقی با کرونا

ساز و کارهای مواجهه منطقی با کرونا