موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 21:452020-03-07سياسي

فعالان مدنی و نظام پرستاری سقز برنامه « مقابله با کرونا » منتشر کردند


با گسترش و شیوع کرونا در شهرستان سقز، دو کمپین فعالان مدنی و نظام پرستاری این شهرستان، در فراخوان های جداگانه مردم را به کوشش و همدلی بیشتر برای گذر از بحران شیوع کرونا و نیز تهیه ملزومات بهداشتی برای مقابله با آثار و تبعات بیماری فراخواندند.

- فعالان مدنی و نظام پرستاری سقز برنامه مقابله با کرونا منتشر کردند ایسنا/کردستان با گسترش و شیوع کرونا در شهرستان سقز، دو کمپین فعالان مدنی و نظام پرستاری این شهرستان، در فراخوان های جداگانه مردم را به کوشش و همدلی بیشتر برای گذر از بحران شیوع کرونا و نیز تهیه ملزومات بهداشتی برای مقابله با آثار و تبعات بیماری فراخواندند.

با وجود آلودگی همه شهرستان های استان کردستان به ویروس کرونا، شهرستان سقز از کانون آلودگی بیماری کرونا در کردستان است.

در این شهر تا کنون 4 نفر به علت ابتلای به ویروس کرونا فوت و 25 بیمار آلوده قطعی به ویروس کرونا در بیمارستان های این شهر تحت درمان هستند.

ستاد مقابله با کرونا در سقز پیشتر تأیید کرده بود که این ویروس از 20 بهمن1398 و در جریان یک آیین ختم در یکی از مسجدهای این شهر شیوع پیدا کرده است.

نظام پرستاری: مردم ایثار کنند در فراخوان نظام پرستاری سقز گفته شده که این نهاد آماده جمع آوری کمک های نقدی و کالایی شامل دستکش و ماسک و البسه یکبار مصرف و مواد ضدعفونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان مدنی و نظام پرستاری سقز برنامه « مقابله با کرونا » منتشر کردند

فعالان مدنی و نظام پرستاری سقز برنامه « مقابله با کرونا » منتشر کردند