مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 21:162020-03-07ورزشي

شرایط لیگ برتر فوتسال افتضاح بود از سرمربی تیم ملی ناراحتم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در حالی که تیم های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون به فینال لیگ برتر فوتسال رسیده اند، سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که دیدار نهایی به خاطر شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

به این ترتیب، لیگ امسال که تا پیش از این سه، چهار وقفه را تجربه کرده بود یکبار دیگر تعطیل شد و هنوز مشخص نیست بازی فینال چه زمانی برگزار می شود.

این در حالی است که هم گیتی پسند و هم مس تمریناتشان را تعطیل کرده اند.

فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون در گفتگو با خبرنگار مهر، از این تصمیم سازمان لیگ انتقاد و تاکید کرد که باید مجوز برگزاری فینال در همین سال 98 صادر می شد.

فخیم با بیان اینکه بازیکنان با این تصمیمات فیلم شده اند، به تقابل با گیتی پسند در فینال هم اشاره کرد و گفت: این فصل از گیتی پسند پیشنهاد داشتم ولی از نرفتن به این تیم پشیمان نیستم.

مشروح گفتگوی فخیم که انتقاداتی را هم از سرمربی تیم ملی داشت، در ادامه می آید: * خبرگزاری مهر- مسابقات فوتسال در حالی تمام شد که فقط بازی فینال باقی مانده بود.

فکر می کنید این تصمیم باتوجه به شیوع کرونا درست بود؟ - فرهاد فخیم: کاش یا از اول مرحله پلی آف لیگ را برگزار نمی کردند و یا حداقل اجازه می دادند دو بازی فینال هم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط لیگ برتر فوتسال افتضاح بود از سرمربی تیم ملی ناراحتم

شرایط لیگ برتر فوتسال افتضاح بود از سرمربی تیم ملی ناراحتم