مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 20:502020-03-07سياسي

پیش بینی 400 تخت برای بیماران کرونایی در زنجان


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه 14 مرکز درمانی برای پذیرش بیماران آماده شده است، گفت: 400 تخت اختصاصی برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

- خدابخش مرادی نافچی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بعد از مشاهده ویروس کرونا در چین و امکان انتقال این بیماری اقدامات پیشگیرانه در کشور و استان آغاز و قرارگاه زیستی تشکیل و شورای تامین استان و ستاد پیشگیری برگزار شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا در قم مدتی طول کشید تا بیماری دراستان زنجان مشاهده شود، بیان کرد: علت این تاخیر در ورود بیماری اقدامات پیشگیرانه و تشکیل 12 کمیته تخصصی در استان بوده است.

وی با اشاره اینکه در این ایام 12 گارگاه تولیدات غیر الکی و چهار کارگاه تولیدات الکی در زنجان فعال شده است، اضافه کرد: یک واحد تولیدی دستکش مصرف و یک واحد تولید لباس پیشگیری از کورنا در زنجان فعال شده است.

مرادی با بیان اینکه 14 مرکز درمانی برای پذیرش بیماران آماده شده است، بیان کرد: 400 تخت اختصاصی برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه اگر همه سیستم اداری برای مقابله با این بیماری بسیج شود بدون همکاری مردم توفیقی نخواهد داشت، عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 400 تخت برای بیماران کرونایی در زنجان

پیش بینی 400 تخت برای بیماران کرونایی در زنجان