مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 19:162020-03-07حوادث

کشف 17 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در پاکدشت


سرهنگ قباد خنجری در گفتگو با خبرنگار مهر، از کشف 17 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا پاکدشت در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به تهیه مواد محترقه دست ساز نموده و آن را در سطح شهرستان توزیع می نماید وارد عمل شدند.

وی گفت: با عنایت به پیشگیری از بروز خطرات احتمالی ناشی از انواع مواد محترقه در روزهای منتهی به سال جدید، طرح تشدید و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

خنجری بیان داشت: عوامل پاوا با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی فرد مذکور شده و پس از اخذ حکم قضایی در بازرسی از منزل وی 17 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غیراستاندارد و غیر مجاز دست ساز و مقادیر زیادی پوکه، لیبل، نخ و 2 کیلوگرم باروت مخصوص ساخت مواد محترقه کشف و در این خصوص دو نفر دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری شهروندان، به آنان توصیه کرد که هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه توسط افراد را از طریق شماره 110 به پلیس گزارش دهند انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 17 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در پاکدشت

کشف 17 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در پاکدشت