مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 17:162020-03-07اقتصادي

کمبود لوازم بهداشتی مربوط به توزیع متمرکز وزارت بهداشت است


حشمت الله عسگری روز شنبه در جلسه کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونا در سالن کوثر استانداری افزود: مشکل در نظام توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده در این استان یکی دیگر از دلایل مشکلات در تامین این اقلام شده است.

وی بیان کرد: اکنو واحدهای تولیدی لوازم بهداشتی در سمنان بیش از نیاز این استان تولید دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: رفتار متمرکز وزارت بهداشت در توزیع این اقلام، موجب بروز مشکلاتی برای مسوولان استان و نادیده انگاری خدمات انجام شده گردید.

وی تصریح کرد: اقدامات برای ایجاد تغییرات در فرآیند توزیع دستکش و مواد ضدعفونی کننده باهدف رفع نیاز استان سمنان انجام می شود.

عسگری، هدف از تشکیل این کمیته را پشتیبانی از واحدهای تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی کننده، ارائه پیشنهادات تولیدکنندگان و بازنگری در فرآیند توزیع محصولات بهداشتی برشمرد و افزود: تولید و توزیع دستکش و ماسک زیر نظر اداره کل تجهیزات پزشکی کشور است و استان ها دخل و تصرفی در آن ندارد اما اقدامات برای رفع معضلات و کمبودها انجام شده است.

80 درصد الکل استان سمنان تامین می شود وی اضافه کرد: مهمترین مشکل و دغدغه ی مسوولان سمنان تامین الکل برای واحدهای تولید کننده مواد ضد عفونی است که با موافقت با درخواست کارخانه قند شاهرود مبنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود لوازم بهداشتی مربوط به توزیع متمرکز وزارت بهداشت است

کمبود لوازم بهداشتی مربوط به توزیع متمرکز وزارت بهداشت است