مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 17:152020-03-07اقتصادي

کمک خیری اتاق بازرگانی یزد به بیمارستان ها در راستای نابودی کرونا


رییس اتاق بازرگانی استان یزد از کمک خیری به بیمارستان های یزد با خرید هفت دستگاه ماشین لباس شویی جهت شست وشوی البسه بیماران و کادر درمانی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اتاق بازرگانی استان یزد از کمک خیری به بیمارستان های یزد با خرید هفت دستگاه ماشین لباس شویی جهت شست وشوی البسه بیماران و کادر درمانی خبر داد.

محمدرضا قمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که لباس شویی های مذکور دارای ظرفیت 15 و 10 کیلویی هستند، اظهار کرد: با توجه به نیاز بیمارستان های شهید صدوقی و افشار و مشکل بودجه ای آنها، ماشین لباس شویی مورد نیاز جهت شست و شوی البسه بیماران و کادر درمانی خریداری و به این مارکز درمانی اعطا شد.

وی با بیان این که اتاق بازرگانی به اندازه توان خود در راستای کمک به کادر درمانی و مردم برای مبارزه با بیماری کرونا کمک خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد همانطور که تولیدکنندگان و صنعتگران به خصوص در زمینه تولید ماسک، دستکش، الکل و لوازم ضد عفونی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند، سایر فعالان اقتصادی و صنعتگران استان نیز اقدام کنند.

رییس اتاق بازرگانی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: همیشه فعالان اقتصادی و صنعتگران یزدی در زمینه کمک های خیری در کشور زبانزد هستند و اگر ارگان های ذیربط به خصوص مرکز بهداشت و کادر پزشکی و درمانی، نیازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک خیری اتاق بازرگانی یزد به بیمارستان ها در راستای نابودی کرونا

کمک خیری اتاق بازرگانی یزد به بیمارستان ها در راستای نابودی کرونا