موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-07بين الملل

ارتش فیلیپین در یک عملیات نظامی 14 داعشی را کشت


ارتش فیلیپین از کشته شدن چهارده شبه نظامی وابسته به داعش و مجروح شدن شمار نامشخصی از آن ها در جریان یک عملیات نظامی در جنوب این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش فیلیپین روز شنبه از کشته شدن چندین شبه نظامی وابسته به گروه تروریستی داعش و مجروح شدن شمار نامشخصی از آن ها در درگیری با نیروهای امنیتی این کشور خبر داد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، ارتش فیلپیپن اعلام کرده که در درگیری با نیروهای وابسته به داعش  در یکی از استان های جنوب این کشور، 14 شبه نظامی کشته و تعداد نامشخصی نیز مجروح شدند.

 یک مقام بلندپایه ارتش فیلیپین گفته که در این نبرد یک هفته ای تنها چهار نظامی این کشور کشته شدند.

به گفته ژنرال سریلیتو سوبجانا مقام ارشد نظامی فیلیپین، این شبه نظامیان عضو گروه منتسب به جنگجویان باگسامورو وابسته به داعش بودند و هویت پنج تن از آن ها کشته شدگان آن ها مشخص شده است.

شاخه داعش در فیلیپین مدعی شد که در یک حمله به نظامیان این کشور با استفاده از مواد منفجره  43 نظامی این کشور را کشت، اما ارتش فیلیپین این ادعا را رد کرد.

مقامات نظامی فیلیپین  چندی قبل نیز از کشته شدن یکی از عناصر ارشد داعش که از وی به عنوان رابط بین این گروه تروریستی و افراط گرایان این کشور یاد شده، خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش فیلیپین در یک عملیات نظامی 14 داعشی را کشت

ارتش فیلیپین در یک عملیات نظامی 14 داعشی را کشت