مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 15:302020-03-07سياسي

وقتی رییس قلابی نظام پزشکی کاشان از سوئد نگران کرونا در ایران می شود


در شرایطی که این روزها مردم کشور با معضل ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرده و با مشکلات بسیاری در مسیر مقابله با این ویروس ناخوانده مواجه شده اند، جریان همواره شکست خورده سلطنت طلب و منافقین در یک همکاری آشکار اقدام به تهیه اخبار فیک و غیر واقعی در خصوص اخبار کرونا کرده و قصد ایجاد رعب و وحشت در میان مردم کشور را دارند.

البته مسئله فیک نیوزها و اکانت های غیر واقعی ایجاد شده در شبکه های اجتماعی مربوط به امروز و دیروز نبوده و مدت هاست که منافقین و سلطنت طلب ها با حمایت دلارهای سعودی، فعالیت خود را در قالب جنگ نرم آغاز کرده و در جبهه فعالیت جدید خود، از قدرت رسانه و فضای مجازی علیه مردم ایران استفاده می کنند.

در جدیدترین اقدام، ویدویی در سطح گسترده در فضای مجازی منتشر شده که فردی که رییس سازمان نظام پزشکی کاشان معرفی می شود، با دروغ خواندن آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، مدعی می شود که کرونا در حال قتل عام مردم ایران است.

جستجوهای مهر نشان می دهد فردی که بعنوان پزشک و رییس نظام پزشکی کاشان معرفی شده، شخصی به نام حسن خواجه عبداللهی ، یک پناهنده ایرانی ساکن سوئد است که هزاران کیلومتر آن طرف تر با ضبط ویدئوهای هراس افکن، بنا کرده تا از یک سو در روند فعالیت دستگاه های مختلف در راستای مبارزه با کرونا اختلال ایجاد کند و از سوی دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی رییس قلابی نظام پزشکی کاشان از سوئد نگران کرونا در ایران می شود

وقتی رییس قلابی نظام پزشکی کاشان از سوئد نگران کرونا در ایران می شود