مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-07سياسي

فعالیت 1380 کانون فرهنگی در سیستان و بلوچستان


حجت الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر هزار و 385 کانون فرهنگی و هنری شهری و روستایی در سطح مساجد استان فعالیت می کنند و بیش از 50 هزار نفر نیز در این کانون ها عضویت دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان حجت الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر هزار و 385 کانون فرهنگی و هنری شهری و روستایی در سطح مساجد استان فعالیت می کنند و بیش از 50 هزار نفر نیز در این کانون ها عضویت دارند.

حجت الاسلام پودینه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از نظر کمیت می توان گفت سیستان و بلوچستان جزء استان های درجه یک کشور است، افزود: بیش از70 درصد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در مناطق روستایی و عشایر فعالیت دارند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان بیان کرد: برای تجهیز مساجد به کانون های فرهنگی و هنری هیچ گونه محدودیتی در استان وجود ندارد و هر مسجدی، چه شیعه و چه اهل سنت، که درخواست کانون فرهنگی و هنری بدهد ما با افتخار در اختیار آن مسجد قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت مسأله عدم حضور در اماکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1380 کانون فرهنگی در سیستان و بلوچستان

فعالیت 1380 کانون فرهنگی در سیستان و بلوچستان