مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 14:102020-03-07اجتماعي

بارش باران سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور اطلاعیه جوی شماره 57 این اداره کل گفت: از فردا رگبار ملایم تا متوسط و پراکنده نواحی مرکزی و جنوبی استان را فرا می گیرد.

- دوست محمد کلیم در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از فردا شاهد افزایش ابر در نواحی مرکزی، جنوب و سواحل استان خواهیم بود که منجر به بارش باران متوسط و پراکنده می شود.

وی با بیان اینکه احتمال جاری شدن موقتی روان آب و لغزندگی جاده ها وجود دارد، افزود: توصیه می شود از رفتن به ارتفاعات در زمان بارش باران و صاعقه و تردد در حاشیه مسیل ها خودداری شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه شاخص های هم رفت احتمال وقوع رعد و برق در مناطق مرکزی و جنوبی استان نیز وجود دارد.

کلیم وزش تندبادهای موقتی را مخاطره احتمال دیگر مناطق تحت تأثیر سامانه بارشی خواند و گفت: وزش این بادها منجر به خیزش گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا نیز می شود.

وی در بخش دیگری به ادامه وزش بادهای شمالی تا روز جمعه در شمال استان اشاره کرد و افزود: وزش این بادها منجر به تداوم سرمای شبانه به ویژه در طول شب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد

بارش باران سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد