مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-07اقتصادي

مهلت تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای در فارس تمدید شد


سید مهدی هاشمی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنابراین در سال آینده نیز به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه ای که موفق به تعویض اسناد خود نشده اند خدمات ارائه خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین این اداره کل با استقرار کارشناسان نقشه بردار و املاک در باجه مرکزی به دنبال تسهیل روند صدور و تعویض اسناد مالکیت و جلوگیری از مراجعات شهروندان به مراکز دیگر است.

او اظهار داشت: همچنین به شهروندان توصیه می شود که کار تعویض اسناد مالکیت خود را با ارائه وکالت به اداره پست واگذار کنند تا از میزان مراجعان کاسته شود.

هاشمی تصریح کرد: تعویض اسناد دفترچه ای مالکیت از این بابت که به تقویت بانک جامع اطلاعات املاک کمک شود و همچنین جلو جعل اینگونه اسناد مالکیت گرفته شود دارای اهمیت است و از طرفی اسناد تک برگ این امکان را فراهم می کند که بتوانیم بخشی عمده ای از خدمات خود را به شکل الکترونیک ارائه دهیم.

مدیر کل ثبت اسناد فارس افزود: با تعویض اسناد دفترچه ای و تبدیل آن به سند کاداستری، دفاتر الکترونیک املاک نیز ایجاد خواهد شد و به دنبال آن این امکان فراهم می شود که وقتی استعلامی از سوی مراجع قضایی یا دفاتر اسناد رسمی صورت می گیرد پاسخ آن استعلام ها را به شکل الکترونیک اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای در فارس تمدید شد

مهلت تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای در فارس تمدید شد