مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-07سياسي

افراد جدید در کمپ های ترک اعتیاد کردستان پذیرش نمی شوند


رحمان حریری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کسانی نیز که پیش از شیوع ویروس کرونا در مراکز ترک اعتیاد پذیرش شده اند، در قرنطینه هستند و تا پایان دوره درمان ترخیص نمی شوند.

وی با اشاره به اینکه کار سم زدایی و ضدعفونی کردن کمپ های ترک اعتیاد به صورت روزانه انجام می شود، افزود: کمبود تجهیزات پیشگیری از جمله مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در کمپ ها ما را نگران کرده است اما بحث گندزدایی هر روز انجام می شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان تاکید کرد: در بحث متادون درمانی تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است و برای توانمندسازی کمپ ها، 2 میلیارد ریال اعتبار به آنان تخصیص یافت، ضمن اینکه پیش از این نیز در طول سال جاری 6 میلیارد و 240 میلیون تومان به کمپ ها کمک شد.

حریری به انتقال معتادان متجاهر و کارتن خواب ها به گرمخانه ها و تقویت این اماکن در بحث مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: در گرمخانه ها تست تب سنجی روی افراد تازه پذیرش شده انجام می شود تا از انتقال ویروس کرونا به این اماکن ممانعت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه روزانه کار سم زدایی و گندزدایی در گرمخانه ها صورت می گیرد، اظهار داشت: افراد پذیرش شده توسط عوامل شهرداری مورد کنترل قرار گرفته و مراقبت های بهداشتی به طور کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد جدید در کمپ های ترک اعتیاد کردستان پذیرش نمی شوند

افراد جدید در کمپ های ترک اعتیاد کردستان پذیرش نمی شوند