مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-07اجتماعي

حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت این پارک از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان، گفت: با مستقر شدن واحدهای صنعتی در پارک، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت این پارک از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان، گفت: با مستقر شدن واحدهای صنعتی در پارک، نیازهای فناورانه این واحدها از طریق شرکت های فناور فعال در پارک برآورده می شود.

عبدالرضا واعظی در این خصوص اظهار کرد: با این کار ضمن فعال شدن شرکت های فناور و نوپای مستقر در پارک علم و فناوری و ایجاد اشتغال برای جوانان خلاق و تحصیلکرده، نیازمندی های واحدهای صنعتی با هزینه کمتر تامین می شود.

وی افزود: برخی واحدهای صنعتی به جای ایجاد واحد تحقیق و توسعه، پارک علم و فناوری را واحد تحقیق و توسعه خود قرار داده اند، چرا که مجموعه شرکت های فناور مستقر در پارک، خدمات مورد نیاز صنایع را ارائه می کنند.

به گفته رییس پارک علم و فناوری استان، تاکنون چهار شرکت مس سونگون، بنیاد بتن آذرآبادگان، فولاد ظفر و موتوژن در ساختمان این پارک مستقر شده اند و در این زمینه مذاکره با شرکت های ایدم و ایران خودرو تبریز نیز در جریان است.

وی با اشاره به نتایج مثبت استقرار این شرکت ها در پارک علم و فناوری استان، گفت: شرکت مس سونگون با انعقاد قراردادهایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان

حمایت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از استقرار دفاتر صنایع بزرگ استان