موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-07سياسي

دولت جریمه های بسیار سنگین برای سفرهای تفریحی و غیرضروری وضع کند


حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوشت: از مردم عزیز میخواهم که همگی نقش خود را در ریشه کنی این بیماری ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز ما شاهد گسترش ویروس کرونا در بین مردم عزیز کشورمان هستیم.

ضمن تشکر از وزارت بهداشت و کادر درمانی و مدافعان سلامت کشور که اینبار نیز دلاورانه به جنگ با این بیماری میروند، از مردم عزیز میخواهم که همگی نقش خود را در ریشه کنی این بیماری ایفا کنند.

یکی از راهکارهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، خود قرنطینگی افراد جامعه است و این طرح در جلوگیری از شیوع این بیماری بسیار موثر میباشد.

متاسفانه شاهد آن هستیم که با وجود اطلاع رسانی های زیاد مبنی بر خود قرنطینگی بعنوان مهم ترین عامل قطع کردن زنجیره بیماری،عده ایی در پشت راه های بسته شهرها مانده اند و باعث برهم ریختگی نظم جاده ها شده اند.

پیشنهاد اینجانب برای جلوگیری از پیش آمدن مجدد این شرایط این است که،دولت در اسرع وقت اقدام به وضع جریمه های بسیار سنگین برای این دسته از سفرهای تفریحی و غیرضروری کند؛ چرا که این افراد ،که احتمالا از سر ناآگاهی دست به اینگونه اعمال میزنند، اینبار نه تنها جان خود را به خطر می اندازند، بلکه با ادامه ی زنجیره ی این ویروس، برای جان تمامی هم میهنانمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جریمه های بسیار سنگین برای سفرهای تفریحی و غیرضروری وضع کند

دولت جریمه های بسیار سنگین برای سفرهای تفریحی و غیرضروری وضع کند