مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-07سياسي

استان سمنان در تولید و توزیع دستکش و ماسک دخالتی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حشمت الله عسگری ظهر شنبه در جلسه کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تولید و توزیع دستکش و ماسک زیر نظر اداره کل تجهیزات پزشکی کشور است و استان ها دخل و تصرفی در آن ندارد، ابراز کرد: در تلاشیم تا با ایجاد تغییراتی در این پروسه، نیاز استان را برطرف نماییم.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی های رسانه ای در برجسته سازی نامتعارف کمبودهای مواد و لوازم بهداشتی در سطح استان سمنان، افزود: رفتار متمرکز وزارت بهداشت در توزیع این اقلام، موجب بروز مشکلاتی برای مسئولان استان و نادیده انگاری خدمات، شده لذا امیدواریم با اقدامات شکل گرفته شاهد رفع معضلات و کمبودها باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: در حال حاضر مهمترین مشکل و دغدغه ی مسئولان استان تأمین الکل برای واحدهای تولید کننده مواد ضد عفونی است که خوشبختانه بنا به درخواست کارخانه قند شاهرود مبنی بر تولید الکل و موافقت با این خواسته امیدواریم تا چند روز آینده با تغییر خط تولید این کارخانه حداقل 80 درصد نیاز استان به الکل را تأمین نماییم.

عسگری افزود: از این پس برای نانوایی های استان سهمیه مواد ضد عفونی تعیین و توزیع می شود و در این رابطه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان در تولید و توزیع دستکش و ماسک دخالتی ندارد

استان سمنان در تولید و توزیع دستکش و ماسک دخالتی ندارد