مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-07اقتصادي

کشف 170 هزار ماسک، دستکش و اقلام ضد عفونی در مشهد تا امروز


مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: کشفیات ما تا امروز 35 هزار مورد انواع ماسک، 15 هزار مورد انواع اقلام بهداشتی مربوط به مواد ضد عفونی کننده و 120 هزار جفت دستکش لاتکس و غیره بوده که با دستور قضایی و کارگروه مربوطه .

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: کشفیات ما تا امروز 35 هزار مورد انواع ماسک، 15 هزار مورد انواع اقلام بهداشتی مربوط به مواد ضد عفونی کننده و 120 هزار جفت دستکش لاتکس و غیره بوده که با دستور قضایی و کارگروه مربوطه تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است.

مهدی مقدسی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بازرسی های انجام شده در زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ما معمولا در پایان سال طرح نظارتی ویژه نوروز را داریم که برای آماده شدن در استقبال از زائران برنامه های ویژه ای را انجام می دهیم.

از ابتدای اسفند نیز قبل از اینکه موضوع کرونا و تعطیلی سفرهای نوروزی اتفاق بیفتد این کار را شروع کردیم، اما بعد از این کل اقدامات نوروز ما متاثر از این قسمت خواهد بود.

وی افزود: شرایط بازار را مشاهده می کنیم و دغدغه امروز مردم نیز بیشتر تامین کالاهای مرتبط با پیشگیری از ویروس کرونا است که کل اقدامات حوزه نظارتی ما را تحت الشعاع خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 170 هزار ماسک، دستکش و اقلام ضد عفونی در مشهد تا امروز

کشف 170 هزار ماسک، دستکش و اقلام ضد عفونی در مشهد تا امروز