مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-07بين الملل

مجتهد: بسیاری از افسران ارشد سعودی نیز بازداشت شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجتهد افشاگر معروف عربستانی پس از افشاگری شب گذشته خود مبنی بر بازداشت شاهزادگان و سپس تأیید این خبر از سوی رسانه های آمریکایی، - افشاگر معروف عربستانی نوشت که علاوه بر شاهزاده‎های سعودی، تعداد زیادی از افسران بلندپایه نیز بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجتهد افشاگر معروف عربستانی پس از افشاگری شب گذشته خود مبنی بر بازداشت شاهزادگان و سپس تأیید این خبر از سوی رسانه های آمریکایی، امروز در توییت دیگری از بازداشت افسران عالی رتبه امنیتی، ارتش و گارد حافظتی و افراد مرتبط با این پرونده خبر داد.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال و پایگاه خبری بلومبرگ این کشور، بامداد شنبه (هفدهم اسفند) گزارش دادند که مقامات سعودی، شاهزاده احمد بن عبدالعزیز برادر شاه سعودی و محمد بن نایف ، ولی عهد سابق را بازداشت کرده اند.

مجتهد امروز در توییتر خود نوشت که دولت های غربی به شدت از تبعات این رخداد نگران هستند و اگر بن سلمان خود بازداشت این افراد را اعلام نکند، دولت های غربی قصد دارند خود ماجرا را افشا کنند.

وی افزود: برخی افسران در سازمان امنیتی و ارتش و گارد حفاظتی که متهم به طرفداری از احمد بن عبدالعزیز یا محمد بن نایف هستند بازداشت شده اند و دستگیری افرادی که در اطاعت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتهد: بسیاری از افسران ارشد سعودی نیز بازداشت شده اند

مجتهد: بسیاری از افسران ارشد سعودی نیز بازداشت شده اند