مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:452020-03-07پزشكي

روزانه 12 هزار ماسک در سطح استان سمنان توزیع می شود


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: روزانه 12 هزار ماسک در سطح مراکز درمانی و بیمارستان ها استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رستم زاده بعدازظهر شنبه در جلسه کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مبارزه با کرونا در استان به میزبانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون شش پروانه جدید تولید مواد ضدعفونی کننده برای کارخانه ها استان صادرشده است، اظهار داشت: روزانه 12 هزار ماسک در سطح مراکز درمانی و بیمارستان های استان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه برای یک شرکت تولیدی مواد ضدعفونی کننده تأمین 50 هزار لیتر الکل درخواست شده است، تصریح کرد: تاکنون 20 هزار لیتر از آن تحویل داده شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه در حال حاضر نیازی به تغییر خط تولید کارخانه های استان به تولید مواد ضدعفونی کننده نداریم، بیان کرد: باید تلاش کنیم تا الکل موردنیاز واحدهای تولیدی فعال را تأمین کنیم.

رستم زاده بابیان اینکه در صورت تأمین مواد اولیه، قادر به تأمین نیاز برخی استان های دیگر هستیم، یادآور شد: سهمیه ای برای مواد ضدعفونی کننده ادارات دولتی نیز در نظر گرفته شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان نیز در این جلسه با اشاره به ممنوعیت خروج الکل در استان ها، برخی از واحدهای تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 12 هزار ماسک در سطح استان سمنان توزیع می شود

روزانه 12 هزار ماسک در سطح استان سمنان توزیع می شود