مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-07سياسي

«دیده بانی اجتماعی» شعار سال مددکاران/ کاهش آسیبها به کمک مددکاران اجتماعی


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به شعار امسال روز جهانی مددکار که «مددکاری اجتماعی، دیده بانی اجتماعی» است، گفت: رصد موضوعات اجتماعی با کمک مددکاران در کاهش آسیب ها موثر است.

- رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به شعار امسال روز جهانی مددکار که مددکاری اجتماعی، دیده بانی اجتماعی است، گفت: رصد موضوعات اجتماعی با کمک مددکاران در کاهش آسیب ها موثر است.

سید حسن موسوی چلک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 18 اسفند روز جهانی مددکاران اجتماعی است، گفت: هر سال برای این روز شعاری در نظر گرفته می شود که دو سال است شعار ترویج روابط انسانی به دلیل اهمیت موضوع انتخاب شده است.

وی افزود: برنامه ها و همایش های زیادی برای این روز داشتیم که متأسفانه به دلیل شیوع کرونا کنسل شد اما امیدواریم پس از پایان یافتن این بیماری بتوانیم برخی از برنامه های خود را عملیاتی کنیم.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران اظهار داشت: انجمن مددکاران طی 10 سال گذشته هر سال یک شعاری را بر حسب نیاز کشور تعیین می کند که امسال شعار تاب آوری اجتماعی و سال آینده مددکاری اجتماعی دیده بانی اجتماعی به عنوان شعار روز ملی مددکاری انتخاب خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیده بانی اجتماعی» شعار سال مددکاران/ کاهش آسیبها به کمک مددکاران اجتماعی

«دیده بانی اجتماعی» شعار سال مددکاران/ کاهش آسیبها به کمک مددکاران اجتماعی