مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:272020-03-07حوادث

6 تن و 70 کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: در این مدت، 234 قاچاقچی و 12 هزار و 800 معتاد نیز دستگیر شده اند.

وی بیان کرد: دستگیری سه هزار و 106 خرده فروش موادمخدر و متلاشی شدن 18 باند از دیگر توفیقات در این حوزه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: طرح ریزی عملیاتی پلیس در مبارزه هدفمند و اثرگذار در گسترش موادمخدر یکی از مهم ترین راهبردهایی است که در حوزه مقابله و فراتر از مسوولیت های سازمانی در مقوله فرهنگ سازی و آگاهی بخشی عمومی باجدیت دنبال می شود.

ماموران بهداشتی در امور خدماتی ملزم به ارایه کارت شناسایی هستند معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برنامه ریزی های انجام شده در پیشگیری از گسترش این بیماری، کارکنان سازمانهای متولی سلامت و بهداشت برای ارایه خدمات بهداشتی به مردم باید کارت شناسایی خود را ارایه دهند.

سرهنگ شهرام امیریان افزود: در روزهای اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، طرح ها و برنامه های مختلفی از سوی دستگاههای متولی سلامت و بهداشت در حال اجرا است و در صورتیکه کارکنان این دستگاه ها به مردم مراجعه کنند باید از آنها مدارک شناسایی درخواست شود و در صورت نیاز، هویت آنان از طریق دستگاه های مربوطه پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 تن و 70 کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی کشف شد

6 تن و 70 کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی کشف شد