مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:272020-03-07اقتصادي

اقلام بهداشتی احتکار شده در اردبیل کشف شد


رییس صمت اردبیل از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده در اردبیل خبر داد.

- رامین صادقی از کشف اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده توسط بازرسین این سازمان خبر داد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضای اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده بین شهروندان برخی از افراد سودجو اقدام به احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کرده بودند که به همت بازرسین این سازمان کشف و توقیف شد تا پس از طی مراحل قانونی به مصرف کنندگان عرضه شود.

رییس صمت اردبیل یادآور شد: طی هفته گذشته و در جریان بازرسی های انجام شده از واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی که به تعداد 210 مورد رسیده، تعداد 8 واحد صنفی متخلف به ارزش 495 میلیون و 720 هزار ریال برخورد گردید تا پرونده های مربوطه پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و مراحل قانونی خود را طی نمایند.

صادقی عنوان کرد: مردم می توانند گزارش های خود را در این خصوص و احتکار اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم را از طریق سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

وی در ادامه افزود: به منظور رفع نیازهای استان علاوه بر یک واحد الکل سازی، چندین واحد تولیدی نیز در سطح استان خط تولیدی خود را تغییر داده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام بهداشتی احتکار شده در اردبیل کشف شد

اقلام بهداشتی احتکار شده در اردبیل کشف شد