مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:272020-03-07پزشكي

بیمارستان سیار در یزد راه اندازی شد


سرهنگ رضا پورشمسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیمارستان با امکانات مورد نیاز در کنار سایر مراکز بهداشتی و درمانی در خدمت بیماران است .

وی همچنین از آمادگی بسیجیان زیرپوشش به عنوان نیروی انسانی مدافعان سلامت در زمینه های مختلف در مقابله با کرونا و کاهش آسیب های این بیماری خبر داد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: همکاری و تعامل جدی و سازنده با بخش بهداشت و درمان استان و انجام ماموریت های ضروری محوله صورت می گیرد.

پورشمسی یادآور شد: آمادگی تمام دستگاه ها در کنار هم نقش مهمی در پیشگیری از این ویروس دارد و تاکنون اقدام های موثری برداشته شده و ادامه دارد.

وی گفت: این ویروس با دوران نهفتگی 2 تا 14 روز می تواند خطرناک باشد و ممکن است فردی که ناقل آن است بدون اینکه علایم آن را داشته باشد آن را منتقل کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از افزایش 10 درصدی ورودی بیمارستان های این استان در روز شنبه /امروز/نسبت به روز جمعه خبر داد.

دکتر محمود نوری شادکام روز شنبه به ایرنا گفت: احتمالا این روند افزایش در روزهای آینده، بیشتر شود.

وی از اماده سازی 400 تخت در بیمارستانهای استان خبر داد و گفت: فعلا ظرفیت پذیرش ورودی ها را داریم اما اگر روند ورودی بیماران به این شکل ادامه یابد احتمالا این تخت ها نیز پر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سیار در یزد راه اندازی شد

بیمارستان سیار در یزد راه اندازی شد