مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:102020-03-07اقتصادي

دستکش یکبار مصرف باید در کنار تمام سکوهای پمپ بنزین ها قرار گیرد


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه یکی از عوامل انتقال کروناویروس نازل های سوختگیری در جایگاه هاست، گفت: در پی اطلاعیه ای فوری دستورالعمل های لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس به مالکان و متصدیان مجاری عرضه سوخت رسانی منطقه همدان ابلاغ شده است.

- امین روستایی در گفت وگو با ایسنا، تصریح کرد: در راستای پیشگیری از آلودگی شهروندان به کروناویروس، تشدید نظارت و کنترل های بهداشتی در سطح مجاری عرضه تحت پوشش استان به طور جدی در حال انجام است.

وی افزود: قویاً به مالکان مجاری عرضه سوخت تأکید شده تا ضمن حصول اطمینان از سلامت جسمی اپراتورهای جایگاه و عدم ابتلا ایشان به کروناویروس، دستکش یکبار مصرف به تعداد کافی در کنار تمامی تلمبه ها و سکوها در دسترس مشتریان و رانندگان قرار دهند.

مدیر پخش منطقه همدان همچنین یادآور شد: در صورت عدم رعایت موارد فوق، مالکان و بهره برداران و اداره کنندگان جایگاه ها باید پاسخگوی ناظران بهداشتی و قضایی و مراجع ذیصلاح باشند.

روستایی ادامه داد: همچنین در راستای پیشگیری از شیوع کروناویروس و جلوگیری از ابتلای کارکنان به آن، اقدامات گسترده ای در منطقه همدان در حال انجام است.

وی تأکید کرد: این روزها که شیوع کروناویروس در قامت تهدیدی جهانی برای بشر خودنمایی می کند، نقش ادارات و سازمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکش یکبار مصرف باید در کنار تمام سکوهای پمپ بنزین ها قرار گیرد

دستکش یکبار مصرف باید در کنار تمام سکوهای پمپ بنزین ها قرار گیرد