مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-07اقتصادي

فروش گوشی های هوشمند 5G هوآوی از مرز 10 میلیون دستگاه گذشت


آن طور که از آمار اعلام شده از سوی مدیران هوآوی پیداست عملکرد این شرکت در بازار گوشی های هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی 5G قابل توجه بوده و به تازگی به رکورد فروش 10 میلیون دستگاه رسیده است.

- آن طور که از آمار اعلام شده از سوی مدیران هوآوی پیداست عملکرد این شرکت در بازار گوشی های هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی 5G قابل توجه بوده و به تازگی به رکورد فروش 10 میلیون دستگاه رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، مدتی پیش هوآوی با برگزاری رویدادی آنلاین، مجموعه ای از محصولات و سرویس های جدید را رونمایی کرد.

مدیران هوآوی از عملکرد سال گذشته این شرکت گفتند و گریزی هم به آمار و ارقام فروش فعلی زدند.

Richard Yu مدیرعامل بخش محصولات تجاری هوآوی در این رویداد اعلام کرد که فروش گوشی های هوشمند 5G این شرکت از مرز 10 میلیون دستگاه عبور کرده است.

در سال 2019 میلادی هوآوی تعداد قابل توجهی گوشی هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی نسل پنجم یا همان 5G را روانه بازار کرد تا آمار فروش این محصولات در سراسر جهان، تنها در سال گذشته میلادی به 6.

9 میلیون دستگاه برسد.

هوآوی کمپین گوشی های هوشمند 5G را با رونمایی از Huawei Mate 20 X 5G آغاز کرد که تقریبا در تمامی بازارهای با پوشش 5G، در اختیار مشتاقان و خریداران قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش گوشی های هوشمند 5G هوآوی از مرز 10 میلیون دستگاه گذشت

فروش گوشی های هوشمند 5G هوآوی از مرز 10 میلیون دستگاه گذشت