مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-07سياسي

گردشگران و مسافران به چهارمحال و بختیاری سفر نکنند


استاندار چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت ورود گردشگران و مسافران به این استان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: از مردم درخواست می شود به این استان سفر نکنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت ورود گردشگران و مسافران به این استان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: از مردم درخواست می شود به این استان سفر نکنند.

اقبال عباسی 17 اسفندماه در جلسه ستاد استانی پیشگری و مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت ورود گردشگران و مسافران به این استان تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار کرد: از مردم درخواست می شود به این استان سفر نکنند زیرا ما در حال حاضر آمادگی اسکان و پذیرایی از مسافران را نداریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مبادی ورودی استان از امروز کنترل می شود و مقابل ورود خودروهایی که متعلق به این استان نباشند و برای گردش و مسافرت قصد دارند به این استان وارد شوند گرفته و خودروی رانندگانی که از این دستور سرپیچی کنند به پارکینگ منتقل می شود.

وی با تأکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری یک استان ترانزیتی است، خاطرنشان کرد: ورود خودروهای باری که دارای مجوز حمل و بارنامه هستند بلامانع است.

عباسی با اشاره به تبعات کرونا ویروس بر جامعه، یادآور شد: در حال حاضر تمامی امکانات کشور بر روی مسئله درمان متم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران و مسافران به چهارمحال و بختیاری سفر نکنند

گردشگران و مسافران به چهارمحال و بختیاری سفر نکنند