مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 10:362020-03-07حوادث

1100 کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد/دستگیری 14 متهم


فرمانده انتظامی استان یزد از کشف هزار و 100 کیلوگرم تریاک طی دو روز گذشته در استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی دو روز گذشته در عملیات های جداگانه بیش از یک تن موادمخدر از نوع تریاک توسط نیروهای پلیس کشف شد.

وی عنوان کرد: این میزان موادمخدر در سه عملیات در شهرهای یزد، بافق و مهریز کشف شده و مجموع مواد کشف شده به بیش از هزار و 100 کیلوگرم رسیده است.

میرحیدری همچنین از دستگیری 14 متهم در این زمینه خبر داد و بیان کرد: سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه متهمان قصد انتقال این مواد از جنوب و شرق کشور به تهران را داشتند، تاکید کرد: نیروهای پلیس با آمادگی کامل با قاچاقچیان مبارزه خواهند کرد و بدون چشم پوشی و اغماض در برابر قانون شکنی آنها می ایستند.

وی مجموع موادمخدر کشف شده در استان یزد طی سال جاری را بالغ بر 31 تن اعلام کرد و افزود: پلیس با تمام توان از فعالیت سوداگران مرگ جلوگیری می کند.

میرحیدری با بیان اینکه یزد به واسطه قرار گرفتن در مرکز کشور، محل ترانزیت بار است، عنوان کرد: قاچاقچیان این فرصت را تبدیل به تهدید کرده اند و از این مسیر برای ترانزیت موادمخدر و قاچاق کالا استفاده می کنند اما با هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد/دستگیری 14 متهم

1100 کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد/دستگیری 14 متهم