مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-07اقتصادي

بساط پهن شده دست فروشان جمع آوری می شود


امسال با دست فروشانی که طبق معمول در آستانه عید نوروز اقدام به ایجاد بساط دست فروشی در نقاط پرتردد می کنند، برخورد خواهد شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: امسال با دست فروشانی که طبق معمول در آستانه عید نوروز اقدام به ایجاد بساط دست فروشی در نقاط پرتردد می کنند، برخورد خواهد شد.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال دستورات لازم برای اعمال برخورد با دست فروشانی که سالانه در ایام پایانی سال اقدام به فروش می کنند به شهرداری داده شده است، اظهار کرد: تصمیمات مقتضی به مراجع ذی صلاح اعلام شده است.

وی تاکید کرد: دست فروش ها به نوعی کانون تهدیدکننده سلامت مردم و بسیار تاثیرگذار در شیوع بیماری ویروسی کرونا محسوب می شوند، به همین جهت نگرانی جدی در این خصوص وجود دارد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه علاوه بر خطرآفرین بودن اجتماع و ازدحامی که بساط دست فروشان ایجاد می کنند، خود کالاهای مورد فروش به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی های خیابان و مسیر رفت و آمد از نظر استانداردهای بهداشتی مورد اطمینان نیست، تصریح کرد: اجناس دست فروشان توسط رهگذران دست به دست می شود که خود می تواند ناقل ویروس کرونا باشد.

عسگری با اشاره به اینکه پهن شدن بساط دست فروشان در پیاده روها و محل عبور و رفت و آمد مردمی که برای کارهای ضروری از منزل خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط پهن شده دست فروشان جمع آوری می شود

بساط پهن شده دست فروشان جمع آوری می شود