مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-07سياسي

کمک 2 میلیارد تومانی مردم «پارسیان» به مددجویان کمیته امداد


رییس کمیته امداد پارسیان از کمک بیش از دو میلیارد تومانی مردم نوع دوست شهرستان برای بهبود خدمت رسانی و رفع نیازهای ضروری به مددجویان این نهاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید نصیریان، مراکز نیکوکاری را پل ارتباطی جدید برای حضور مردم در کنار کمیته امداد امام (ره) دانست و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی مردمی است و بر همین اساس طرح های مختلف و برنامه های گوناگونی برای ارتباط هر چه شفاف تر و اثربخش تر با مردم اجرا می کند تا سطح خدمت به مددجویان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهد.

وی با اشاره به رشد مشارکت مردمی در طرح های مختلف، گفت: مردم خیراندیش شهرستان پارسیان از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر دو میلیارد و 600 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند که 125 میلیون تومان آن در قالب صدقه بوده و مابقی از محل زکات، اکرام ایتام، جشن عاطفه ها، نیکوکاری و سایر کمک های خاص بوده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارسیان افزود: این کمک ها در زمینه های مختلف تأمین مسکن، هزینه های درمان، امور فرهنگی و تحصیلی، خدمات معیشتی و کمک هزینه تهیه جهیزیه برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 میلیارد تومانی مردم «پارسیان» به مددجویان کمیته امداد

کمک 2 میلیارد تومانی مردم «پارسیان» به مددجویان کمیته امداد