مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-07اقتصادي

تعطیلی داوطلبانه تاناکورا و بازارچه های خرید در مهاباد


فرماندار مهاباد روز شنبه در جمع کسبه این مراکز خرید گفت: برای کاهش فشارهای اقتصادی بر بازاریان و کسبه، هماهنگی لازم با دادستان مهاباد و مسوولان بانک ها صورت گرفته تا بدهی بازاریان که به صورت چک باشد، تا اردیبهشت ماه 1399 برگشت داده نشود و احکام قضایی آن نیز اجرا نشود.

ایرج شجاعی افزود: بازاریان و کسبه این شهرستان همواره در شرایط سخت با مردم و مسوولان همگام بوده اند و اقدام داوطلبانه آنان برای تعطیلی بازار نقش مهمی از کاهش میزان مسافران و رفت و آمد مردم در داخل شهر دارد.

وی با اشاره به کمپین دریافت نکردن اجاره بها در مهاباد نیز گفت: این پویش در این شهرستان نیز تقویت شده و بسیاری از مالکان مغازه های بازار به صورت خودجوش از دریافت اجاره ماه های اسفند و فروردین سال 1399 صرف نظر کردند.

وی از همراهی و همگامی مردم این شهرستان با مسوولان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: ماندن در خانه و حضور نیافتن در اجتماعات می تواند مهمترین راه برای مقابله این ویروس باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمهان مهاباد نیز گفت: تاکنون از 14 مورد مشکوک به کرونا در مهاباد نمونه برداری شده که از این تعداد جواب تست 12 نفر منفی اعلام و هم اکنون 10 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی داوطلبانه تاناکورا و بازارچه های خرید در مهاباد

تعطیلی داوطلبانه تاناکورا و بازارچه های خرید در مهاباد