مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-07ورزشي

احمدی: ورزش همگانی یعنی تحت پوشش قرار دادن 82 میلیون جمعیت ایران برای فعالیت ورزشی


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نیاز ضروری امروز جامعه ما ورزش کردن مردم و آشنا شدن با ورزش و فعالیت بدنی است و اگر می خواهیم به سلامت دست پیدا کنیم و هزینه های بخش درمان هم برای مردم و هم برای حاکمیت کاهش پیدا کند کوتاهترین و .

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نیاز ضروری امروز جامعه ما ورزش کردن مردم و آشنا شدن با ورزش و فعالیت بدنی است و اگر می خواهیم به سلامت دست پیدا کنیم و هزینه های بخش درمان هم برای مردم و هم برای حاکمیت کاهش پیدا کند کوتاهترین و موثرترین راه ورزش و فعالیت بدنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با برنامه ورزش و جامعه شبکه رادیویی ورزش در خصوص اولویت های فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان در سال پیش رو گفت: در بخش ترویج فرهنگ ورزش حرکت جدیدی آغاز شده که باید با قدرت و جدیت بیشتر ادامه پیدا کند.

نیاز ضروری امروز جامعه ما ورزش کردن مردم و آشنا شدن با ورزش و فعالیت بدنی است چراکه اولویت امروز مردم و کشور ما سلامت است.

اگر می خواهیم به سلامت دست پیدا کنیم و هزینه های بخش درمان هم برای مردم و هم برای حاکمیت کاهش پیدا کند کوتاهترین و موثرترین راه ورزش و فعالیت بدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: ورزش همگانی یعنی تحت پوشش قرار دادن 82 میلیون جمعیت ایران برای فعالیت ورزشی

احمدی: ورزش همگانی یعنی تحت پوشش قرار دادن 82 میلیون جمعیت ایران برای فعالیت ورزشی