مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-07حوادث

سارقان میلیاردی شمش طلا در البرز دستگیر شدند


سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ماموران کلانتری 12 چمران حین ماموریت در محدوده پل فردیس به یک دستگاه خودروی پراید با سه سرنشین جوان مظنون شده و اقدام به توقف خودرو کردند.

ماموران در بازرسی از داخل خودرو مقدار تقریبی 6 کیلو و 600 گرم شمش طلا کشف و به همراه سرنشینان خودرو برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند .

نامبردگان در بازجویی های کارآگاهان در ابتدا ادعا کردند که شمش طلا متعلق به خود آن ها است اما در ادامه به ناچار لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند که فردی را از میدان آزادی تهران به عنوان مسافر سوار خودرو کرده و در بین مسیر با تهدید با سلاح سرد، از وی خواستند که محتویات ساک دستی که همراه وی بود را به آن ها بدهد.

محمدیان افزود : متهمان قصد داشتند طلاها را به مخفیگاهشان انتقال داده و در فرصت مناسب به فروش برسانند که از سوی پلیس دستگیر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که هیچ شکایتی از لحظه دستگیری متهمان و پس از آن از سوی مال باخته مطرح نشده بود، بنابراین تحقیقات گسترده برای شناسایی مالک طلا ها آغاز شد تا این که طریق چهره نگاری و استعلام های صورت گرفته هویت مال باخته شناسایی و محل سکونت وی در یکی از شهرهای غربی کشور شناسایی شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان میلیاردی شمش طلا در البرز دستگیر شدند

سارقان میلیاردی شمش طلا در البرز دستگیر شدند