مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:452020-03-07پزشكي

استاندار اردبیل: مردم از سفر به استان گیلان پرهیز کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه ستاد فرماندهی قرارگاه زیستی و ستاد مقابله با بیماری کرونا در خلخال با اشاره به توافق انجام شده با استاندار گیلان اظهارداشت: از مردم خوب استان اردبیل می خواهیم سفر به استان گیلان را تا اطلاع ثانوی محدود و لغو کنند تا کنترل بیماری برای فعالان حوزه سلامت این استان آسان تر شود.

استاندار اردبیل گفت: سالمندان ، بیماران خاص و دیابتی و دارای شرایط خاص و نیز بیمارانی که دارای پیش زمینه ابتلا به بیماری کرونا بوده و در معرض خطر قرار دارند، باید در خانه مانده و از خانواده ها نیز انتظار مراقبت از سالمندان وافراد بیمار خود برای کمک به گذر از بحران کرونا است.

او تلاش های کارگروه سلامت شهرستان خلخال و ستاد مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شهرستان خلخال در مبارزه با این بیماری همه گیر به درستی و خوب عمل کرده است.

وی اظهارداشت: مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز شهرستان ها از طریق ستاد مدیریت بحران مرکز استان به حد کافی در اختیار شهرستان های مختلف استان اردبیل قرار می گیرد و انتظار می رود همه دستگاه های ذی ربط نسبت به ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و محل های پرتردد مردم بصورت روزانه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: مردم از سفر به استان گیلان پرهیز کنند

استاندار اردبیل: مردم از سفر به استان گیلان پرهیز کنند