مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-07اقتصادي

تمدید و تقسیط مالیات به کمک مشاغل می آید


با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیر منفی آن بر بخش های مختلف اقتصاد، سازمان امور مالیاتی برای جلوگیری از شیوع ویروس و مقابله با آسیب های اقتصادی آن، - با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیر منفی آن بر بخش های مختلف اقتصاد، سازمان امور مالیاتی برای جلوگیری از شیوع ویروس و مقابله با آسیب های اقتصادی آن، تمهیداتی همچون لغو جلسات هیئت های حل اختلاف مالیاتی و موکول کردن آن به سال آینده، تمدید مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی تا پایان خرداد سال آینده و تسهیلات و بخشودگی های مالیاتی در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اولین روز اسفند با اعلام خبر رسمی ورود ویروس کرونا به کشور تاکنون، روند شیوع ابن ویروس صعودی بوده است؛ به گونه ای که با دستور رییس جمهور هر یک از دستگاه های اجرایی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ملزم به اتخاذ تمهیدات و تصمیماتی در راستای رسیدن به این هدف شدند.

از آنجا که حضور در مکان های عمومی عامل انتقال این ویروس می شود، مسئولان کاهش حضور افراد در اماکن عمومی را مورد توجه قرار داده اند که با کاهش حضور مردم در اماکن عمومی، تعطیلی مشاغل دولتی، اعمال دورکاری و.

کرونا نه تنها سلامت جسم و روان انسان ها را تحت تاثیر قرار دارد، بلکه به جان بدنه اقتصادی کشور افتاد و موجب شد بسیاری از مشاغل از جمله آژانس داران، هتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید و تقسیط مالیات به کمک مشاغل می آید

تمدید و تقسیط مالیات به کمک مشاغل می آید