مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-07اجتماعي

بررسی تغییر زمان پایان سال تحصیلی/ افزایش زمان آموزش دروس در تلوزیون


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران درباره تغییر زمان پایان سال تحصیلی گفت: ممکن است این اتفاق بیفتد؛ در حال بررسی است و هنوز تصمیم گیری در این باره انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سعید ربوشه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران و مجری طرح مدرسه تلویزیونی دوره ابتدایی در برنامه پرسشگر درباره نحوه انتخاب معلمان برای تدریس تلویزیونی، اظهار کرد: خیلی از معلمان داوطلب بودند ولی به دلیل ملاحظاتی که در رفت و آمد وجود داشت، مدرسان از شهر تهران انتخاب شدند و عمدتاً مدرس و سرگروه آموزشی هستند و سال ها در این حوزه کار آموزش و طراحی دروس را دنبال می کنند.

وی درباره روش های بازخوردی از تدریس معلمان گفت: یک هفته ای است که به صورت زنده تدریس ها پخش شده و تا کنون معلمان این تجربه را برای تدریس زنده نداشته اند؛ از طریق شبکه های مرسوم، سامانه پیامکی برنامه فرصت برابر و تماس های گرفته شده و انجمن اولیا و مربیان بازخوردهایی را دریافت کرده ایم.

مجری طرح مدرسه تلویزیونی دوره ابتدایی با بیان اینکه از رؤسای مناطق و معاونان آموزش ابتدایی مناطق و معلمانی که در مناطق می شناسیم بازخوردهایی را درباره روش های تدریس دریافت کرده ایم، ادامه داد: بعد از رونمایی از سند تحول، گفت وگوهای بسیاری پیرامون نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تغییر زمان پایان سال تحصیلی/ افزایش زمان آموزش دروس در تلوزیون

بررسی تغییر زمان پایان سال تحصیلی/ افزایش زمان آموزش دروس در تلوزیون