مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-07پزشكي

«کودک شو» هم با حضور تماشاگر ضبط می شود/ رعایت بهداشت در «دورهمی»


محمدحسین رنجبران در توییتی ضمن تأکید بر رعایت موارد بهداشتی در ضبط «دورهمی» با حضور تماشاگران، از آغاز تولید برنامه های دیگر مانند «کودک شو» و «ایران» با شرایط مشابه خبر داد.

- محمدحسین رنجبران در توییتی ضمن تأکید بر رعایت موارد بهداشتی در ضبط دورهمی با حضور تماشاگران، از آغاز تولید برنامه های دیگر مانند کودک شو و ایران با شرایط مشابه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که تولید برنامه های شاخص شبکه های مختلف سیما به دلیل جلوگیری از تجمع تماشاگران در استودیوهای ضبط در راستای رعایت هشدارهای بهداشتی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، متوقف شده بود، آغاز تولید و پخش برنامه دورهمی با حضور قابل توجه مخاطبان در استودیو ضبط با واکنش ها و انتقاداتی مواجه شد.

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در واکنش به همین انتقادات، در توییتی نسبت به ضبط برنامه های تلویزیونی و انتقادها نسبت به اینکه چرا به رغم شیوع ویروس کرونا همچنان تماشاگران در استودیوها حضور دارند، توضیحاتی ارائه کرد.

رنجبران در این توییت نوشت: دیدم در توییتر حملات همه جانبه ای علیه دورهمی انجام دادند، که چرا با وجود کرونا هم چنان با حضور تماشاگر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کودک شو» هم با حضور تماشاگر ضبط می شود/ رعایت بهداشت در «دورهمی»

«کودک شو» هم با حضور تماشاگر ضبط می شود/ رعایت بهداشت در «دورهمی»