مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-07حوادث

سارقان بیش از 6.5 کیلوگرم شمش طلا در البرز دستگیر شدند


اعضای باند سارقان سابقه دارکه در پوشش مسافربر اقدام به سرقت شمش طلای یکی از مسافران خود به ارزش 40 میلیارد ریال کرده بودند، - ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند سارقان سابقه دارکه در پوشش مسافربر اقدام به سرقت شمش طلای یکی از مسافران خود به ارزش 40 میلیارد ریال کرده بودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: ماموران کلانتری 12 چمران در حین ماموریت در محدوده پل فردیس به یک دستگاه خودروی پراید با سه سرنشین جوان مظنون شده و اقدام به توقف خودرو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس البرز، وی افزود: ماموران در بازرسی از داخل خودرو مقدار تقریبی 6 کیلو و 600 گرم شمش طلا کشف و به همراه سرنشینان خودرو برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند .

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: نامبردگان در بازجویی های کارآگاهان در ابتدا ادعا کردند که شمش طلا متعلق به خود آنها است اما در ادامه به ناچار لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند که فردی را از میدان آزادی تهران به عنوان مسافر سوار خودرو کرده و در بین مسیر با تهدید با سلاح سرد، از وی خواستند که محتویات ساک دستی که همراه وی بود را به آن ها بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان بیش از 6.5 کیلوگرم شمش طلا در البرز دستگیر شدند

سارقان بیش از 6.5 کیلوگرم شمش طلا در البرز دستگیر شدند