مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:562020-03-07ورزشي

تهمت زدن دوای درد نیست/ برای اتهام «مهندسی» کردن باید مدرک داشت


کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اتهامی که برای مهندسی شدن قهرمان لیگ برتر مطرح می شود گفت: طبیعتا برای اظهار نظر در مورد چنین موضوعی باید مدارک و مستندات قوی داشت.

- بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در خصوص انتخاب کریم باقری و یک مربی ایرانی دیگر (احتمالا هاشمیان یا بختیاری زاده) به عنوان دستیاران دراگان اسکوچیچ در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شخصیت بالای دو بازیکن اسبق تیم ملی که حالا تجربیات خوبی در عرصه مربیگری کسب کرده اند قطعا به فوتبال ملی کمک می کند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: مربیان ایرانی مدیریت رختکن تیم ملی را به خوبی انجام خواهند داد تا همدلی بازیکنان تیم ملی را در راه دشوار صعود به جام جهانی 2022 افزایش دهد.

ذوالفقارنسب درباره تعویق موقت بازی های لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: سلامت بازیکنان از هر چیزی در فوتبال مهمتر است، نباید همه چیز را فدای کیفیت و نظم لیگ برتر کرد.

فوتبال اروپا نیز همچون ایتالیا درگیر این موضوع شده است و می بینید که رقابت های حساس باشگاهی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی ادامه داد: فکر می کنم بهتر است تصمیم کلی گرفته شود تا مربیان بتوانند برنامه ریزی لازم را برای در نظر گرفتن تعطیلات بازیکنان و دوره بدنسازی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمت زدن دوای درد نیست/ برای اتهام «مهندسی» کردن باید مدرک داشت

تهمت زدن دوای درد نیست/ برای اتهام «مهندسی» کردن باید مدرک داشت