مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:562020-03-07اقتصادي

اعلام آمار اولیه کمک های مردم استان تهران به جشن نیکوکاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالفضل پرپنچی با ارائه گزارشی به تشریح کمک های مردم نوع دوست استان تهران به جشن نیکوکاری پرداخت و گفت: - مدیر کل کمیته امداد استان تهران، از پرداخت 13 میلیارد و987 میلیون تومان کمک مردم نیکوکار استان به جشن نیکوکاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید ابوالفضل پرپنچی با ارائه گزارشی به تشریح کمک های مردم نوع دوست استان تهران به جشن نیکوکاری پرداخت و گفت: بر اساس آمار اولیه کمک های مردم استان تهران 13 میلیارد و 987 میلیون تومان است که این مبلغ شامل کمک های نقدی و غیر نقدی می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه پایگاه های جشن نیکوکاری در همه ادارات کمیته امداد استان و همچنین مراکز نیکوکاری کمک های مردمی را دریافت کردند، افزود: بیش از هفت میلیارد تومان از مبلغ ذکر شده توسط مراکز نیکوکاری دریافت شده است.

پرپنچی با تاکید بر اینکه این کمک ها در کمترین زمان ممکن و تا قبل از تحویل سال نو به دست نیازمندان می رسد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم نیز با استفاده از شیوه های الکترونیکی به این جشن کمک کردند.

وی از همه مردم نیک اندیش و نوع دوست استان تهران، خیران، نیکوکاران، آموزش و پرورش، شهرداری ها و دیگر ادارات و سازمان ها که کمیته امداد استان را در کمک رسانی به نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمار اولیه کمک های مردم استان تهران به جشن نیکوکاری

اعلام آمار اولیه کمک های مردم استان تهران به جشن نیکوکاری