مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:462020-03-07اجتماعي

ورود گردشگر و مسافر به کوهرنگ ممنوع است


ورود گردشگر و مسافر به کوهرنگ در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

- هوشنگ مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متولیان اقامتگاه های دولتی و خصوصی از جمله هتل ها، رستوران ها، بوم گردی ها خانه های مسافر، اردوگاه ها و مناطق گردشگری دیمه، آبشار شیخ علیخان و … از پذیرش مسافر و میهمان به هر نحوی خودداری کنند و در صورت مشاهده توسط مراجع قضایی و انتظامی پلمپ خواهد شد.

فرماندار کوهرنگ گفت: مبادی ورودی به شهرستان (مسیر بازفت - خوزستان، مسیر کوهرنگ -فارسان، مسیر سودجان -کوهرنگ، مسیر صمصامی-دشتک) توسط شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و نیروی انتظامی به صورت ایست بازرسی کنترل خواهد شد و از ورود افراد غیر بومی به شهرستان جلوگیری به عمل خواهد آمد و از افراد بومی هم با دستگاه تب سنج تست گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه مردم فهیم شهرستان کوهرنگ در سه بخش مرکزی، صمصامی و بازفت انتظار می رود تا بعد از تعطیلات نوروز و فروکش کردن ویروس کرونا از برپایی هرگونه مراسمات عزاداری و جشن در اماکن عمومی، مساجد و حسینیه ها جلوگیری بعمل آورند.

فرماندار کوهرنگ تاکید کرد: کلیه شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا موظف اند از برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد و حسینیه ها و اماکن عمومی جلوگیری نمایند و در صورت مشاهده مرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگر و مسافر به کوهرنگ ممنوع است

ورود گردشگر و مسافر به کوهرنگ ممنوع است